Trable ve druhé polovině sezony ovlivnily Wickensův osobní život

19:41


© Robert Wickens, Facebook

Pilotovi Mercedesu Robertu Wickensovi nevyšla sezóna 2015 vůbec podle představ a problémy z druhé poloviny sezóny negativně zasáhly jeho osobní život. Poté, co vyhrál na Norisringu na konci července se to začalo hroutit. V posledních dvanácti závodech dojel jen jednou jedinkrát na bodech. Nyní přiznal, že tato 'sportovní krize' se projevila i v jeho soukromém životě. Letos by to chtěl bezpodmínečně změnit.


 "Moje forma ve druhé polovině sezóny mě extrémně naštvala, což se přeneslo i do mého soukromého života," prozradil šestadvacetiletý pilot v rozhovoru pro DTM.com. "Nečekal bych, že se to z týdne na týden tak zhorší. Tyto špatné časy vycvičí charakter a já se z toho poučil." 


Pocit, když člověk vede, je bezesporu určitě úžasný. Když se to někomu podaří, tak si přeje, ať je to tak napořád. Jenže u Wickense to tak bohužel nebylo.  


"O víkendu na Norisringu jsem skončil v sobotu na druhém místě a v neděli jsem vyhrál. Nic nenahradí pocit z vítězství. Když už člověk dokáže každé kolo vést [startovní] pole, je to ještě hezčí," vzpomíná Wickens. 


Po Norisringu se Wickensovi začala lepit smůla na paty, to ho značně frustrovalo. Loňskou sezónu ukončil na třináctém místě, což nebylo daleko od místa, na kterém skončil v jeho debutové sezoně 2012. To, jak chutná vítězství, by si zase rád letos připomenul. Jeho týmovým kolegou u HWA bude pro sezonu 2016 Daniel Jucadella.

0 komentářů