24 závodníků - 24 otázek: Robert Wickens

0:03

Dalším dotázaným a druhým z Mercedesu byl kanadský závodník Robert Wickens. Toho letos čeká již 5. sezóna.

Šestkrát popiš sezónu 2015:
Naplňující, obtížná, frustrující, depresivní, zlepšení, závazek


Nejhezčí DTM moment  v roce 2015:
Norisring

Moje největší zklamání sezóny 2015: 

Celá druhá polovina sezóny


Můj osobní vrchol roku 2015 (osobní i pracovní):
Jedním z osobních je pořízení si psa s přítelkyní před Vánocemi. A pracovní je oslava úspěchu Mercedesu v roce 2015 na "Stars and Cars"

Co mě zejména naštvalo v roce 2015 (osobně i pracovně):
Moje forma v druhé polovině mě velmi otrávila, což se odrazilo také v mém osobním životě.

Můj oblíbený DTM kolega: 
Některý z mých kolegů od Mercedesu a to především Gary Paffett. Je tu po celou dobu a má názor na všechno.

Můj nejvíce vzrušující/nejnapínavější víkend DTM:
Bylo to získání vítězství na Norisringu. Nic nepřebije pocit vítězství a je to uspokojivější, když vedete v každém kole.

Pro mě největší překvapení sezóny 2015:
Má osobní forma v druhé polovině sezóny.  Nikdy jsem si nepředstavil jak těžké to může být z týdne na týden. Něco jsem se z toho naučil. Posílilo to mou osobnost.



Tyto změny bych rád viděl za sezónu 2016:
Měkčí pneumatiky s cílem zlepšit čas na kolo a k předjíždění. Kvalifikace s jedním pokusem. Také více mezinárodních závodů, to by byl sen závodit s těmito vozy kolem celého světa. A nakonec více dočasných okruhů. Atmosféra během závodů v ulicích je úžasná jak pro jezdce, tak pro fanoušky.

Kdybych se nestal závodníkem, tak bych byl...? 
Hokejistou nebo tenistou. Jsem velkým fanouškem obou sportů, ale naštěstí jsme závodníkem, protože jsem špatným hráčem.
 
To je to co mám rád:

Bavit se

To je to co nemám rád:
Pavouci

Motto mého života: 
Nestresuj se nad věcmi, které nemáš pod kontrolou.

Můj cíl pro sezónu 2016:
Odrazit se od roku 2015 a být kandidátem na titul v roce 2016. 

Má oblíbená trať:
Okruh Gilles Villeneuve, z venku vypadá jednoduše, ale je to jízdy, když poskládáte celé kolo. V kalendáři DTM je to Hungaroring. Miluji rytmus trati, kde musí jezdec pracovat nonstop.

Můj vzor:
Ve skutečnosti nemám žádný. Vzhlížel jsem k Gregovi Mooremu, když jsem jezdil na motokárách, ale zemřel při havárii v roce 1999.

Můj oblíbený sportovec:
Travis Pastrana, který je skvělý ve všem co dělá. |Byla by to sranda strávit s ním den a mohl by mě naučit back flip.

Moje oblíbený píseň
Podle toho jak se zrovna cítím.

Moje oblíbená kapela: 
Podle toho jak se zrovna cítím.

Můj oblíbený film: 
Cokoliv co mě rozesměje nebo mě to udrží na okraji sedačky.

Můj oblíbený herec/herečka: 
Ryan Reynolds, kdyby někdy někdo o mě točil film, tak bych chtěl aby mě hrál. :) 

Mé oblíbené jídlo: 
Sushi

Mé oblíbené auto (mimo závodního):
Mercedes G63 AMG v KAnadě, Mercedes C63S AMG v Evropě

Jsem dobrý jezdec, protože: 

Jsme bojovník, nevzdám se dokud mé cíle nejsou splněné. Nebojím se zlepšovat se.  

 zdroj

0 komentářů