24 závodníků - 24 otázek: Gary Paffett

16:53

V Prvním vyzpovídaným z Mercedesu byl Gary Paffett, který je od letošní sezóny také testovacím pilotem u týmu Williams F1. Gary patří k k těm nejzkušenějším.

Šestkrát popiš sezónu 2015:
Čerstvý start s týmem ART, napínavé závody napříč polem, úspěšné stupně vítězů, okamžitá frustrace, dobrý rok pro celý tým Mercedes, konec sezóny s mým pole position po dlouhé době

Nejhezčí DTM moment  v roce 2015:
Skončit v druhém závodě na Hockenheimu na 3. místě z 23. místa na roštu.


Moje největší zklamání sezóny 2015: 

Selhání techniky v neděli ráno na Nurburgringu. To zničilo celou neděli.


Můj osobní vrchol roku 2015 (osobní i pracovní):
Dva mí synci vyhráli “Player of the season Awards" v našem lokálním rugbyovém klubu; získání pole position v posledním závodě

Co mě zejména naštvalo v roce 2015 (osobně i pracovně):
Neskončit výše v šampionátu. Já i tým jsme si to zasloužili.

Můj oblíbený DTM kolega: 
To je těžká volba. Pravděpodobně jen Robert Wickens, protože máme podobné osobnosti a velmi podobný styl řízení jakož i stejný divný smysl pro humor.

Můj nejvíce vzrušující/nejnapínavější víkend DTM:
Spielberg, Obtížné podmínky a napínavý závod v neděli byly velmi zábavné.

Pro mě největší překvapení sezóny 2015:
Nedostatek rychlosti u BMW.

Tyto změny bych rád viděl za sezónu 2016:
Body pro více vozů!  Je těžké odměnit 10 aut v tak konkurenceschopném poli. DRS tvoří řadu vozů za sebou, spíše než umožňování předjíždění. To je něco co je nutné řešit. Více reálné váhové penalizace.

Kdybych se nestal závodníkem, tak bych byl...? 

Sportovcem v jiném sportu. Jsem velmi soutěživý a jediný sport  za to odměňuje,

To je to co mám rád:
Vítězství

To je to co nemám rád:
Prohrávání

Motto mého života: 
Být pozitivní a nevzdávat se.    

Můj cíl pro sezónu 2016:
Získat druhý titul

Má oblíbená trať:
Zantvoort, trochu tvrdý oříšek a je to opravdu zvláštní místo. Je to trať ze staré školy.

Můj vzor: 
Ayrton Senna

Můj oblíbený sportovec: 
Je jich tolik, protože sleduji tolik sportů.

Moje oblíbený píseň:
To se mění každý týden.   

Moje oblíbená kapela: 
Nemám jednu.

Můj oblíbený film: 
To se opět mění často a mám rád mnoho stylů v závislosti na mé náladě.

Můj oblíbený herec/herečka:
Velmi těžce vybírám jednoho. Z herců bych mohl říct: Matt Damon, Brad Pitt, Bradley Cooper

Mé oblíbené jídlo: 
Boloňské špagety

Mé oblíbené auto (mimo závodního): 
Mercedes C63S AMG. To auto je nejzábavnější auto, které si dovedu představit.

Jsem dobrý jezdec, protože:
Vždycky si myslím "Jak mohu být lepší?"   

zdroj 

0 komentářů