24 závodníků - 24 otázek: Tom Blomqvist

15:18

Oficiální web DTM.com si pro nás přípravila pro rok 2016 novou sérii rozhovorů. Všech 24 závodníků bude odpovídat na 24 otázek. Prvním dotázaným byl nejlepší nováček roku 2015 Tom Blomqvist.

Šestkrát popiš sezónu 2015:
Náročná, vzrušující, napínavá, obohacující, závazek, adrenalin

Nejhezčí DTM moment  v roce 2015:
Rozhodně mé první vítězství na Oscherslebenu.

Moje největší zklamání sezóny 2015: 
Rozhodně nedělní kvalifikace na Zandvoorthu, kde jsem byl kompletně zablokován. Byla to škoda, protože to byl silný víkend pro BMW a já z toho nebyl schopen t toho těžit. Den před tím jsem získal své první body v roce a chtěl jsem další dobrý výsledek.

Můj osobní vrchol roku 2015 (osobní i pracovní):
Mým osobním vrcholem je rozhodně vítěství na Oscheslebenu.Ten stál nad všemi ostatními.Pak to bylo vítězství BMW v šampionátu konstruktéru v posledním závodě na Hockenheimu.

Co mě zejména naštvalo v roce 2015 (osobně i pracovně):
Zejména mě štve, jak rychlý jsou všichni jezdci v DTM.

Můj oblíbený DTM kolega: 
Můj brazilský týmový kolega Augusto Farfus. Je to skvělý chlap.

Můj nejvíce vzrušující/ nejnapínavější víkend DTM:
Mimo Oscheslebenu z pochopitelných důvodů, bych řekl můj první DTM víkend na Hockenheimu. Všechno bylo nové a já byl šokovaný jak konkurenceschopná je DTM.

Pro mě největší překvapení sezóny 2015:
Jak  blízko je konkurence. Hledáme nano sekundy.



Tyto změny bych rád viděl za sezónu 2016:
Kdyby každý pilot měl v kvalifikaci jen jeden pokus. To by vypadalo dobře. 


Kdybych se nestal závodníkem, tak bych byl...? 
Profesionálním cyklistou. Miluji cyklistiku. Je to o odhodlání a nasazení.

To je to co mám rád:
Zmrzlina, mám problém odolat dobré italské.

To je to co nemám rád:
Hadi! Nesnáším hada.

Motto mého života: 
Úspěch přijde automaticky, pokud děláme to co milujeme a dáme do toho to nejlepší co můžeme.

Můj cíl pro sezónu 2016:
Vyhrát více závodů

Má oblíbená trať:
Macau, závodil jsem zde v F3 a trať je odměnou. Dostáváte se blízko zdím a čím jste rychlejší tím více riskujete. Je to o řízené agresi a to je to co miluji.

Můj vzor:
Vážím si lidí, kteří něčeho dosáhli a učím se od nich. Obecně ale nemám vzor.Nejlepší je sám sobě nestavovat cíle. Neexistuje žádný obzor, kterého můžeme dosáhnout.

Můj oblíbený sportovec:
Manny Pacquiao (boxer)

Moje oblíbený píseň
Žádnou nemám.

Moje oblíbená kapela: 
Nemám.

Můj oblíbený film: 
Top Gun

Můj oblíbený herec/herečka: 
Megan Fox

Mé oblíbené jídlo: 
Chicken Tikka od maminky

Mé oblíbené auto (mimo závodního):
BMW M3

Jsem dobrý jezdec, protože:
jsem odhodlaný a snažím se bát pořád lepší.

zdroj


0 komentářů