24 závodníků - 24 otázek: Miguel Molina

21:52

Prvním pilotem, který byl vyzpovídán v sérii rozhovorů je Miguel Molina. Ten v roce 2015 získal 1. vítězství v DTM.

Šestkrát popiš sezónu 2015:
Vítězství v závodě - dobrý start do sezóny - obtížné momenty mě udělali silnějším - ukázal jsem svůj potenciál

Nejhezčí DTM moment  v roce 2015:
Vítězství na Nurburgringu


Moje největší zklamání sezóny 2015: 
Poslední závod na Hockenheimu, kde jsme nemohli dokončit závod a skončit sezónu s dobrým výsledkem.


Můj osobní vrchol roku 2015 (osobní i pracovní):
Bylo to sledování vlastního motokárového týmu

Co mě zejména naštvalo v roce 2015 (osobně i pracovně):
Když lidé nejsou upřímní.

Můj oblíbený DTM kolega: 
Daniel Juncadella - španělské spojení

Můj nejvíce vzrušující/nejnapínavější víkend DTM:
Nurburgring

Pro mě největší překvapení sezóny 2015:
Rozdíly mezi vozy s váhovými tresty. 
Tyto změny bych rád viděl za sezónu 2016:
Boj o přední příčky ve všech závodech. 

Kdybych se nestal závodníkem, tak bych byl...? 
Všeobecně sportovec

To je to co mám rád:
Řízení mého Audi RS5 DTM v kvalifikaci.


To je to co nemám rád:
Vstávat brzo

Motto mého života: 
Tvrdá práce se vyplatí

Můj cíl pro sezónu 2016:
Být šampionem DTM.


Má oblíbená trať:
Oschersleben, protože mi připomíná motokárové trati

Můj vzor:
Profesionální závodník

Můj oblíbený sportovec: 
Javier Gomez Noya  (triatlon)

Moje oblíbený píseň
El boig de la ciutat (Sopa de Cabra), La Republica de la Tramuntana (Macaco)

Moje oblíbená kapela: 
Nemám jednu

Můj oblíbený film: 
Já, legenda

Můj oblíbený herec/herečka:
Will Smith
  
Mé oblíbené jídlo: 
Boloňské těstoviny

Mé oblíbené auto (mimo závodního):
Audi RS6

Jsem dobrý jezdec, protože:
Jsem vyhrál závod.

zdroj

0 komentářů