24 závodníků - 24 otázek: Marco Wittmann

14:38

Šampion  z roku 2014 letos pojede v nových barvách, ale ve stejném týmu. Pokusí se opět získat titul.

© Marco Wittmann, Facebook

Šestkrát popiš sezónu 2015
Obtížná sezóna s vrcholy a pády


Nejhezčí DTM moment  v roce 2015:
Mé vítězství  v sobotu na Zantvoortu. Bylo to první vítězství BMW v sezóně.

Moje největší zklamání sezóny 2015: 
Rozhodně to byla Moskva. V sobotu jsem byl ve vedení po většinu závodu, ale ztratil jsem čas kvůli defektu a musel jsem se spokojit s druhým místem.

Můj osobní vrchol roku 2015 (osobní i pracovní):
Bez pochyb mé vítězství na Zantvoortu. Další byl moment, kdy jsem dostal vlastní BMW M4 DTM Champion Edition.

Co mě zejména naštvalo v roce 2015 (osobně i pracovně):
Problém s pneumatikami byl opravdu nepříjemný.

Můj oblíbený DTM kolega: 
Timo Glock, protože jsme společně bojovali v naší první sezóně a dostávali ze sebe navzájem to nejlepší.

Můj nejvíce vzrušující/nejnapínavější víkend DTM:
Zanvoort

Pro mě největší překvapení sezóny 2015:
Když jsme úspěšně získali titul mezi značkami, navzdory našemu nelehkému startu sezóny.
 Tyto změny bych rád viděl za sezónu 2016:
Velmi rád bych měl zpátky option tyre. Mimoto by byla fajn kvalifikace jen s jedním pokusem.

Kdybych se nestal závodníkem, tak bych byl...? 
Jsem karosář a také toto povolání vykonávám, protože jsem se ho naučil a je to zábava. V této profesi jsem také o obchod s auty.

To je to co mám rád:
 

Vítězství
  
To je to co nemám rád:
Špatná nálada

Motto mého života: 
Nikdy se nevzdat.

Můj cíl pro sezónu 2016:
Vyhrát spoustu závodů a nakonec si zajistit titul.


Má oblíbená trať:
Mám rád Macau. Je to náročný okruh. A bez debat je to také Norisring. Je to můj domácí závod a atmosféra je vždy úžasná.

Můj vzor:
Alessandro Zanardi

Můj oblíbený sportovec:
Fernando Alonso

Moje oblíbený píseň
 Dangerous - David Guetta

Moje oblíbená kapela/zpěvák: 
David Guetta

Můj oblíbený film: 
Pařba ve Vegas, Rychle a zběsile

Můj oblíbený herec/herečka: 
Vin Diesel

Mé oblíbené jídlo: 
Italská kuchyně

Mé oblíbené auto (mimo závodního):
BMW M4 Coupé


Jsem dobrý jezdec, protože: 
Jsem stabilně rychlý a extrémně zřídka se zapojuji do incidentů.  

zdroj 

0 komentářů