24 závodníků - 24 otázek: Nico Mueller

19:15

Nico Müller letos přešel od týmu Rosberg k týmu Abt. Letos ho čeká jeho 3. sezóna.

© Nico Mueller, Facebook


Šestkrát popiš sezónu 2015:
Horská dráha, těžká váha, setiny sekundy, dva v jednom, noční směny

Nejhezčí DTM moment  v roce 2015:
Druhý závod na Spielbergu. V přívalovém dešti jsem se probojoval z 11. místa na startu na konečné 5. místo.

Moje největší zklamání sezóny 2015: 
Obdržení penalizace průjezdu boxy za nebezpečné vypuštění během finále na Hockenheimu. Byl jsem na cestě k zisku 5. nebo 6. místa. Což by bylo pěkným výsledkem na konec. A ztratit tento výsledek tímto způsobem bylo hořké. 

Můj osobní vrchol roku 2015 (osobní i pracovní):
Vítězství 24h Nürburgring s týmovými kolegy od Audi Sport Team WRT a novým Audi R8 LMS. 

Co mě zejména naštvalo v roce 2015 (osobně i pracovně):
Když mi ukradli mé závodní kolo Scott 

Můj oblíbený DTM kolega: 
Vycházím dobře s většinou Jestliže bych si musel vybrat jednoho, tak by to byl Adrien Tambay. Nakonec můžeme oslavit narozeniny společně. 

Můj nejvíce vzrušující/nejnapínavější víkend DTM:
Víkend v Moskvě.  Závodění v DTM je pokaždé těsně, ale tenkrát to bylo těsnější než těsné. Rozestupy v kvalifikaci byly prostě neuvěřitelné. Pár setit znamenalo rozdíl mezi pole position a osmým místem na roštu. Nebyl jsem šťastný, když mě 0,05 sekundy stálo PP a já startoval až jako 5. Ale být součástí absolutní špičky, bylo extrémně vzrušující. Museli jste být extrémně soustředění.

Pro mě největší překvapení sezóny 2015:
Z mého pohledu zde nebylo žádné velké překvapení.
Tyto změny bych rád viděl za sezónu 2016:
Nová pravidla v oblasti váhových penalizací. 

Kdybych se nestal závodníkem, tak bych byl...? 
Profesionální cyklista na horských kolech. Miluji ten sport s technickým a osobním aspektem. Musíte se vy sami s technikou dostat až na samou mez. 

To je to co mám rád:  
Vůně závodního overalu nasáklého šampaňským
  
To je to co nemám rád:
Nespolehlivost

Motto mého života: 
Cokoliv děláte dejte do toho maximum. 

Můj cíl pro sezónu 2016:
Můj 1. šampaňským nasáklý overal v DTM....častěji během roku prosím

Má oblíbená trať:
Pokud jde o ty normální a moderní, tak je to Spa a Zantvoort. Ale nic vám nezvedne adrenalin jako Nürburgring Nordschleife. 

Můj vzor:
Marcel Fässler (WEC)

Můj oblíbený sportovec:
Valentino Rossi

Moje oblíbený píseň
Jung verdammt

Moje oblíbená kapela/zpěvák: 
Lo & Leduc

Můj oblíbený film: 
Senna

Můj oblíbený herec/herečka:  
Johnny Depp

Mé oblíbené jídlo: 
Italská kuchyně

Mé oblíbené auto (mimo závodního):
Audi R8 vyrobené v roce 2000 (Biela, Kristensen, Pirro)

Jsem dobrý jezdec, protože: 
Jsem perfekcionista.

zdroj

0 komentářů