24 závodníků - 24 otázek: Maximilian Götz

21:51

Vloni přišel do DTM z GT vozů a pro letošní sezónu se přesunul do týmu HWA II a pokusí se posunout své výsledky dále.

© DTM Media



Šestkrát popiš sezónu 2015:
Start do sezóny jako nováček je vždy něco speciálního. Jste do toho vhozeni rovnými nohama. Musíte se naučit plavat, aby jste nebyli sežráni, protože v DTM jdete proti žralokům. V závěru sezóny jsem se dokázal přiblížit a ztížit tak závody těm nejsilnějším. Nabídka závodit pro tým jako Mercedes-Benz, tým s takovou tradicí, je vždy něco speciálního. Závodit bylo vždy můj sen  a teď je ten se reálný. Musím poděkovat Mercedesu a AMG za to, že ve mně věřily. 

Nejhezčí DTM moment  v roce 2015:
Získání mých prvních bodů v Rakousku bylo skvělé, ale můj vrchol sezóny byl rozhodně víkend na Nürburgringu. 

Moje největší zklamání sezóny 2015: 
Naučil jsem se ,že domácí závody většinou nejdou, tak jak doufáte. V obou závodech na Norisringu jsem byl zatlačen do garáže dříve než jsem měl v plánu. To je ovšem závodění, ale na druhou stranu jsem mohl více času strávit s přáteli, kteří za mnou na Norisring přijeli.

Můj osobní vrchol roku 2015 (osobní i pracovní):
Chcete zjistit co jste získali s láskou a plněním  vlastních snů. Věci nikdy nejdou lehce a musíte se vypořádat s překážkami. Mé motto je "nikdy se nevzdávat" a je jedno jestli se jedná o osobní život nebo o závodění. Jsem šťastný, když se mohu podívat zpátky a hrdě říct: "To je to co jsem přesně chtěl". Vždy do toho dávám 100%.

Co mě zejména naštvalo v roce 2015 (osobně i pracovně):
Když do toho dáte to nejlepší a nezískáte to co jste chtěli. Občas věci nejdou tak, jak jste chtěli. 
Můj oblíbený DTM kolega:
Celá osička Mercedesu je skvěla a zejména Dani (Juncadella) Strávili jsme spolu spoustu času a ukázal mi spoustu triků. Mít ho za týmového kolegu bylo skvělé. Díky za to, Daniel. Honě jsme se smáli a doufám, že jsem mu trochu pomohl zlepšit jeho němčinu. 

Můj nejvíce vzrušující/nejnapínavější víkend DTM v roce 2015:
Rozhoně to byl Spielberg. Byl jsem blízko získání svých prvních bodů, ale pak jsem zpravil chybu a já si myslel, že je po všem, ale nakonec jsem body získal. Bylo to jako na horské dráze. Mohl jsem sledovat celé drama mezi Timem, Pascalem a Robertem z první řady.  Jen jsem nemohl věřit tomu co jsem viděl.

Pro mě největší překvapení sezóny 2015:
Závodění v DTM je těsnější než jsem si myslel. 

Tyto změny bych rád viděl za sezónu 2016:
Váhové penalizace by měly být upravené. Také více akce na trati a dobrou párty v paddoku se všemi jezdci a dívkami. (Je samozřejmé, že řidiči by nesměli pít alkohol.)

Kdybych se nestal závodníkem, tak bych byl...? 
Rád bych farmářem se spoustou traktorů a zvířat.  Létání tryskovým letadlem by bylo také pěkné, ale nosím brýle a boční přetížení by pravděpodobně shodilo brýle z nosu.

To je to co mám rád: 

 Má rodina, přátelé,poctivost, tolerance, férovost, čtyři roční období, rychlá závodní auta, svoboda, sport, cestování,. To že mohu žít svůj sen. Slepá důvěra a moje velká láska. 

 To je to co nemám rád:
Arogance; nestát si za svým slovem; netolerance; nedostatek sportovního ducha; špatné nálady; studené nohy

Motto mého života: 
Nikdy se nevzdávej. Žijete jenom jednou a musíte do každého dne dát maximum. Život je příliš krátký na to, aby jsme měli špatnou náladu. 

Můj cíl pro sezónu 2016:
Pravidelně získávat body a pódium

Má oblíbená trať:
Spa; Vyhrál jsem zde svůj nejtěžší závod. Bylo to 24h Spa společně s B. Schneiderme a M. Buhkem v Mercedesu SLS AMG GT3.

Můj vzor:
Má rodina a přátelé

Můj oblíbený sportovec:
Bernd Schneider, Michael Schumacher

Moje oblíbený píseň
Je tu několik písní v různých situacích. Ale nejvíce poslouchám hudbu à deux. 

Moje oblíbená kapela/zpěvák: 
Jsou zde superstar jako Michaela Jackson, Whitney Houston, the Stones nebo Marlon Roudette. Oni jsou světové hvězdy. Marlona znám osobně, když zpíval pro mne a mé přátelé. To bylo úžasné.

Můj oblíbený film: 
Rivalové - Byl jsem součástí realizace. Sledovat film s touto zkušeností bylo zvláštní. Pearl Harbor je také dobrý film.  Ukazuje jak je láska chladnokrevná a že přátelé táhnou za za jeden provaz bez ohledu, na to co se děje. 

Můj oblíbený herec/herečka: 
Každý fotbalista 

Mé oblíbené jídlo: 
Bavorská a italská kuchyně; Ale jím všechno a jsem otevřený experimentům. Také mám rád Germknödel. 

Mé oblíbené auto (mimo závodního):
Všechny Mercedesy SLS AMG, které jsem mohl řídit. A je jich dost. 

Jsem dobrý jezdec, protože: 
Jsem připraven bojovat a dát do toho vše. 

0 komentářů