24 závodníků - 24 otázek: Edoardo Mortara

18:27


V loňské sezóně bojoval o titul, ale nakonec se musel spokojit se 4. místem. Letos bude chtí opět bojovat na předních příčkách. V týmu Abt Sportsline mu bude dělat společnost Mattias Ekstrom. 

Šestkrát popiš sezónu 2015:
Napínavá, zábava, výzva, nahoru a dolu, frustrace, pozitivní 

Nejhezčí DTM moment  v roce 2015:
Mé sobotní vítězství na Spielbergu

Moje největší zklamání sezóny 2015: 
Bylo to finále na Hockenheimu. Na Hockenheim jsem přijel na celkovém 2. místě a navzdory 3. místu v sobotu, jsem nakonec spadnul až na celkové 4. místo. 

Můj osobní vrchol roku 2015 (osobní i pracovní):
Byl to víkend na Spielbergu. Vyhrál jsem v sobotu a v neděli si zajistil další pódium, když jsem skončil 3.

Co mě umí naštvat (osobně i pracovně):
Lidé na které se nemohu spolehnout, kteří lžou nebo nedodržují to co slíbí. 
Můj oblíbený DTM kolega:
Adrien Tambay, který byl mím týmovím kolegou v roce 2015. Sdíleli jsme pěkné okamžiky a být ve stejné garáži nám umožnilo zjistit o sobě nevzájem více. 

Můj nejvíce vzrušující/nejnapínavější víkend DTM v roce 2015:
Zcela zřejmá je stejná odpovět,protože byl to Spielberg. 

Pro mě největší překvapení sezóny 2015:
První závodní víkend na Hockenheimu. Po obtížých testech jsem byl překvapen svou konkurenceschopností v prvních dvouch závodech. 

Tyto změny bych rád viděl za sezónu 2016:
Celkově změny ve sportovních pravidlech jako jsou váhové penalizace atd. Také bych preferoval návrat měkší specifikace, která nám dávala mnohem více mechanického gripu. 

Kdybych se nestal závodníkem, tak bych byl...? 
Fotbalista -kdo by nechtěl být profesionální fotbalista. 

To je to co mám rád:  
Moje rodina
  
To je to co nemám rád:
Pokrytectví

Motto mého života: 
Nikdy se nevzdávat. 

Můj cíl pro sezónu 2016:
Jako vždy: Být šampionem DTM. 

Má oblíbená trať:
Red Bull Ring v DTM a Macau celkově

Můj vzor:
Moji rodiče

Můj oblíbený sportovec:
Christiano Ronaldo (fotbal), Roger Federer (tenis)

Moje oblíbený píseň
Často se mění. Takže nemám žádnou skutečně oblíbenou. 

Moje oblíbená kapela/zpěvák: 
Nemám jednoho. Nejsem zrovna fanoušek hudby. 

Můj oblíbený film: 
Interstellar (nedávno)

Můj oblíbený herec/herečka:  
Leonardo DiCaprio

Mé oblíbené jídlo: 
Jednoduše dobré jídlo. Také mám rád zeleninu. 

Mé oblíbené auto (mimo závodního):
Lamborghini Veneno

Jsem dobrý jezdec, protože: 
Do toho co dělém dám hodně odhodlání (občas až moc) 

0 komentářů