24 závodníků - 24 otázek: Martin Tomczyk

17:07


Jediná změna u Martina Tomczyka pro sezónu 2016 je změna čísla. Místo čísla 77 poveze na voze číslo 100 jako připomínku letoního výročí automobilky BMW. 

© DTM Media
Šestkrát popiš sezónu 2015:
77, týmový duch, zotavení, návrat, konstruktérsý titul, špatné kvalifikace, dobré závody!

Nejhezčí DTM moment  v roce 2015:
Nedělní závod na Nürburgringu, když jsem se nemohl sobotního utkání. Pro závodníka není nic lepšího než se zúčastnit závodů. Po sobotní nucené přestávce bylo skvělé být v neděli opět na roštu. Znamenalo to pravé uspokojení.

Moje největší zklamání sezóny 2015: 
Když jse mdíky odstoupení nemohl pomoct získat BMW kompletní TOP 8 během sobotního závodu na Zantvoortu. 

Můj osobní vrchol roku 2015 (osobní i pracovní):
Osobní: Narození mého syna Leo Jamese; pracovní: vítězství v poháru konstruktéru společně s mými týmovými kolegy

Co mě zejména naštvalo v roce 2015 (osobně i pracovně):
Můj výkon v kvalifikacích, bohužel se trápím více jak rok. J tu něco špatně. A co se týče osobního, tak tam nic. 

Můj oblíbený DTM kolega:
To vždy závisí na závodě. 

Můj nejvíce vzrušující/nejnapínavější víkend DTM v roce 2015:
Lausitzring, můj syn se narodil v pondělí po závodě. 

Pro mě největší překvapení sezóny 2015:
Z mého pohledu tu nic není. 

Tyto změny bych rád viděl za sezónu 2016:
Kdyby jezdecká asociace DTM, DTMDA, měla větší vliv a více práv. Konec konců my všichni chceme fanouškůmpřinést skvělé a napínavé závody. 

Kdybych se nestal závodníkem, tak bych byl...? 
Nikdy to nepřipadalo v otázku.

To je to co mám rád: 
 
Když je někdo schopný říct mi pravdu přímo do očí a je jedno jetli je to pozitivní nebo negativní.

 To je to co nemám rád:
Když udělám chybu z nepozornosti během řízení. Nezáleží na tom jak velká chyba to byla. 

Motto mého života: 
Vždy o jedenkrát více vstanete než padnete.

Můj cíl pro sezónu 2016:
Zmnšit ztráu v kvalifikaci.

Má oblíbená trať:
Mugello: profil tratě je skvělý a navíc je trať situovaná v krásné Itálii

Můj vzor:
Žádný nemám

Můj oblíbený sportovec:
Ditto

Moje oblíbený píseň
Nemám oblíbenou píseň, ale rád metal. 

Moje oblíbená kapela/zpěvák: 
Nemám jednu oblíbenou kapelu. Je tu několik kapel, které poslouchám. Poslední koncert, kterého jsem se zúčastnil byl Monowar. 

Můj oblíbený film: 
Rocky

Můj oblíbený herec/herečka: 
Will Farrell

Mé oblíbené jídlo: 
Italská kuchyně 

Mé oblíbené auto (mimo závodního):
BMW 3.0 CLS

Jsem dobrý jezdec, protože: 
To by měli posoudit jiní.  

0 komentářů