24 závodníků - 24 otázek: Timo Scheider

20:00


Vloni zažil sezónu vrcholů a pádu a na vše bude chtít zapomenout.  Timo Scheider i letos pojede v týmu Phoenix.


© DTM Media
Šestkrát popiš sezónu 2015:
chaos, flustrace, neuvěřitelné, bolestivé, vítězství, pozoruhodné

Nejhezčí DTM moment  v roce 2015:
Vítězství v sobotním závodě během finále na Hockenheimu 

Moje největší zklamání sezóny 2015: 
Události na Spilbergu a následující závodní víkend

Můj osobní vrchol roku 2015 (osobní i pracovní):
Účastnění se závodu World Rallycross v Barceloně. 

Co mě zejména naštvalo v roce 2015 (osobně i pracovně):
Fanoušci s porvchními znalostmi, kteří psali "podpásovky" na sociálních sítích

Můj oblíbený DTM kolega:
Timo Glock, jsme dobří přátelé. U Audi dobře vycházím s Mikem Rockenfellerem. 

Můj nejvíce vzrušující/nejnapínavější víkend DTM v roce 2015:
Spielberg
Pro mě největší překvapení sezóny 2015:
Nikdo nebyl schopen jezdit vyrovneně. 

Tyto změny bych rád viděl za sezónu 2016:
Měkké pneumatiky pro lepší závodění

Kdybych se nestal závodníkem, tak bych byl...? 
Když jsem byl mladý, tak jsem chtěl být návrhářm aut. Teď bych preferoval výuku surfingu na Hawaii. 

To je to co mám rád: 
 
Trávit čas rodinou

To je to co nemám rád:
Zdlouhavost

Motto mého života: 
Není sladké bez potu; Každy roh je nový záčátek. 

Můj cíl pro sezónu 2016:
Získat svůj 3. titul

Má oblíbená trať:
Zandtvoort, okruh má vše co by měl okruh mít

Můj vzor:
Ayrton Senna, Michaela Schumacher

Můj oblíbený sportovec:
Nemám jednoho

Moje oblíbený píseň
All of Me (John Legend), 7 Years (Lukas Graham)

Moje oblíbená kapela/zpěvák: 
Není

Můj oblíbený film: 
Nemám jeden

Můj oblíbený herec/herečka: 
Aktuálně nemohu na jednoho přijít  

Mé oblíbené jídlo: 
Těstovina a filet

Mé oblíbené auto (mimo závodního):
Audi RS6

Jsem dobrý jezdec, protože: 
Učím se ze všech svých chyb a nikdy se nevzdám. 

0 komentářů