24 závodníků - 24 otázek: Esteban Ocon

13:08

Letos je jediným nováčkem. Nahrazuje Pascala Wehrleina, který odešel do F1 k týmu Manor. Ocon je zároveň testovacím pilotem u stáje Renault F1. V roce 2016 se má zúčastnit několika volných tréninků. V DTM pojede v týmu ART.

©DTM Media
Šestkrát popiš sezónu 2015:
Sezóna 2015 byla neuvěřitelně úžasná. 

Nejhezčí moment  v roce 2015:
Poslední kolo finále GP3 v Abú Dhabí kde jsem vyhrál titul. 

Moje největší zklamání sezóny 2015: 
Kvalifikace a výkon v závodě na Silverstone, kde náš výkon nebyl dobrý. 

Můj osobní vrchol roku 2015 (osobní i pracovní):
Můj tým a já jsme pracovali extrémně tvrdě, aby jsme získali titul. Je skvělé, že jsme uspěli a na konci to vyhráli. 

Co mě zejména štve (osobně i pracovně):
Lidé, kteří nerespektují ostatní a jsou nezdvořilý. 

Můj oblíbený DTM kolega:
Dani Juncadella a Felix Rosenqvist (testovací pilot Mercedesu). Znám je dlouho a jsou to fajn kluci. 

Můj nejvíce vzrušující/nejnapínavější víkend v roce 2015:
Závodní víkend v Soči, kde jsem překonal celé pole. 

Pro mě největší překvapení sezóny 2015:
Rychlost mého rivala v GP3 Luca Ghiotta. Neočekával jsem, že bude jezdit na špici. 

Tyto změny bych rád viděl za sezónu 2016:
Je to má 1. sezóna - nevím

Kdybych se nestal závodníkem, tak bych byl...? 
Rád bych závodil v motocrossu. Miluji tenhle sport.

To je to co mám rád: 
Všechny typy aut. Stará, nová, rychlá,...
  
To je to co nemám rád:
Domácí úkoly

Motto mého života: 
Nemám jedno

Můj cíl pro sezónu 2016:
Naučit se toho tolik co zvládnu a nejrychleji jak to zvládnu. Brzy chci být schopen získávat pole a nechat hvězdu Mercedesu zářit na nejvyšším stupni. 

Má oblíbená trať:
Hungaroring, Moscow raceway

Můj vzor:
Ryan Vilopotto (motocross) a Usain Bolt (sprint)

Můj oblíbený sportovec:
viz výše

Moje oblíbený píseň
Can´t be touched

Moje oblíbená kapela/zpěvák: 
Roy Jones

Můj oblíbený film: 
Temný rytíř povstal

Můj oblíbený herec/herečka: 
Margot Robbie

Mé oblíbené jídlo: 
Dobrý steak s domácí bramborovou kaší

Mé oblíbené auto (mimo závodního):

C63 AMG

Jsem dobrý jezdec, protože: 
Pracuji tvrdě jak jen to je možné.

0 komentářů