24 závodníků - 24 otázek: Adrien Tambay

19:01

Tentokrát byl vyzpovídán pilot Audi Adrien Tambay, který vloni zažil svou nejhorší sezónu. Letos to bude chtít změnit. Mění i tým. Letos pojede v týmu Rosberg.

Šestkrát popiš sezónu 2015:
Byla to Moje nejhorší sezóna v DTM.

Nejhezčí DTM moment  v roce 2015:
Ježdění na třetí pozici do posledního kola závěrečného závodu sezóny předtím než se z toho stal zlý sen

Moje největší zklamání sezóny 2015: 
Být vyřazen z pódia během posledního závodu sezóny. 


Můj osobní vrchol roku 2015 (osobní i pracovní):
Přestěhování se do Londýna.

Co mě zejména naštvalo v roce 2015 (osobně i pracovně):
Ztráta mého nejlepšího kamaráda Julesa Bianchiho.

Můj oblíbený DTM kolega: 
Dobře vycházím s těmi, kteří jsou fér, tvrdí na trati a pohodový mimo trať. Pár jich je.  

Můj nejvíce vzrušující/nejnapínavější víkend DTM:
Hockenheim II 2. závod

Pro mě největší překvapení sezóny 2015:
Nebýt stejně konkurenceschopný jako v roce 2014.

Tyto změny bych rád viděl za sezónu 2016:
Návrat option tire a více prostoru v kvalifikaci.

Kdybych se nestal závodníkem, tak bych byl...? 
Lyžař

To je to co mám rád:
Poctivost

To je to co nemám rád:
Nepoctivost

Motto mého života: 
Nezlob se - získej ještě

Můj cíl pro sezónu 2016:
Znovu bojovat o vítězství v závodech. 

Má oblíbená trať:
Monako, je to závod v ulicích na speciálním místě a já jsem měl vždy rád závody v ulicích. Zantvoort, protože je velmi náročný.

Můj vzor:  
Rafael Nadal, Zlatan Ibrahimovic, Gilles Villeneuve

Můj oblíbený sportovec: 
Můj otec (Patrick Tambay)

Moje oblíbený píseň
Let it be 

Moje oblíbená kapela: 
The Beattles

Můj oblíbený film: 
Rivalové (Rush)

Můj oblíbený herec/herečka:
Natalie Portman 

Mé oblíbené jídlo: 
Sushi

Mé oblíbené auto (mimo závodního):
Audi R8 V10 Plus


Jsem dobrý jezdec, protože:
Jsem připravený na práci a bojuji velmi silně.

zdroj

1 komentářů

  1. musím říct, že se mi moc líbí ty otázky :D (teď jako novinář se na to dívám obráceně, ne na dopovědi ale na to jaké dokázali vymyslet otázky - jelikož to mě bohužel dělá problém :D)

    OdpovědětVymazat