24 závodníků - 24 otázek: António Felix da Costa

23:12

Třetím dotázaným byl pilot BMW António Felix da Costa, který získal v roce 2015 první vítěství. V roce 2016 bude pokračovat v týmu Schnitzer.

Šestkrát popiš sezónu 2015:
Těžká práce, selhání, soustředění, úspěch, týmová práce, vděčný

Nejhezčí DTM moment  v roce 2015:
První vítězství v DTM na Zantvoorthu.

Moje největší zklamání sezóny 2015: 
Druhý závod na moskevském okruhu, katastrofa 

Můj osobní vrchol roku 2015 (osobní i pracovní):
Silný víkend na Zantvoorthu s dvojitým pódiem a získáním prvního vítězství.  Já a můj mladší bratr jsme si otevřeli restauraci v Cascais, Terrazza Cascais.

Co mě zejména naštvalo v roce 2015 (osobně i pracovně):
Všechno v mém soukromém životě je v pořádku naštěstí. V DTM je to zklamání ze špatných závodů. Bude kladen důraz na minimalizaci v roce 2016.

Můj oblíbený DTM kolega: 
Zatím jsem měl dva týmové kolegy, Tima Glocka a Martina Tomczyka, mám je rád stejně a oba dva jsou rychlý s množstvím zkušeností. Nemohl jsem si přád lepší kolegy pro start mého života v DTM.

Můj nejvíce vzrušující/nejnapínavější víkend DTM:
Samozřejmě Zantvoorth, byl jsem pilot s nejvyšším ziskem bodů s P2 v sobotu a P1 v neděli, pole position bylo také skvělé.

Pro mě největší překvapení sezóny 2015:
Nic mě nepřekvapilo.


Tyto změny bych rád viděl za sezónu 2016:
Kousek inženýrství, myslím auto, je příliš dobré na to aby se používalo výhradně v Německu. Měli bychom jít více z Německa a z Evropy.

Kdybych se nestal závodníkem, tak bych byl...? 
Motokros se kterým jsem začel ve dvou letech. Žil bych v Americe a jezdil bych v šampionátu Supercross, který je skvělý.

To je to co mám rád:
Dobrá surfařská sezóna v zimně.

To je to co nemám rád:
Když jsem na surfu a začne pršet.  

Motto mého života: 
Úspěch, protože neúspěch nepřipadá v úvahu.

Můj cíl pro sezónu 2016:
Pracovat na konkurenceschopném balíčku a jít po mistrovském titulu. 

Má oblíbená trať:
Macau, úžasné místo pro závodění 

Můj vzor:
Steve Jobs

Můj oblíbený sportovec:
Travis Pastrana, Kelly Slater , Adriano de Souza (oba surfaři) a Sebastian Vettel.

Moje oblíbený píseň
It’s a long way to the top

Moje oblíbená kapela: 
AC/DC

Můj oblíbený film: 
Vlk z Wall Street

Můj oblíbený herec/herečka:
Christian Bale

Mé oblíbené jídlo: 
Portugalské mořské plody

Mé oblíbené auto (mimo závodního):
BMW X5 M

Jsem dobrý jezdec, protože:
Nejsem ještě dost dobrý, ale dostanu se tam.

zdroj

0 komentářů