24 závodníků - 24 otázek: Bruno Spengler

13:23

Vítěz šampionátu z roku 2012 bude chtít opět zvítězit. Stejně jako vloni ho uvitíme v týmu MTEK.

Šestkrát popiš sezónu 2015:
Velmi dobrá týmová práce, výzva, obtížná, zábava, přátelé, zajímavá

Nejhezčí DTM moment  v roce 2015:
Pole position na Norisringu

Moje největší zklamání sezóny 2015: 
Bohužel tu bylo několik závodů, kde jsme neměli náš balík dost dobrý.

Můj osobní vrchol roku 2015 (osobní i pracovní):
Bylo to 24h Spa-Francorschamps s Alexem Zandardim. Byla to zábava a šance dozvědět se více o něm. 

Co mě zejména naštvalo v roce 2015 (osobně i pracovně):
Kolize s Mortarou na Nurburgringu, která mě stála důležité body v šampionátu.

Můj oblíbený DTM kolega: 
Martin Tomczyk, protože s ním zážívám spoustu srandy a je vždy otevřený.

Můj nejvíce vzrušující/nejnapínavější víkend DTM v roce 2015:
Víkend v Moskvě, kde jsem skončil v sobotu třetí a v neděli druhý.

Pro mě největší překvapení sezóny 2015:
Když mi zavolali a řekli mi, že pojedu 24h Spa společně se Zanardim.

Tyto změny bych rád viděl za sezónu 2016:
Měkčí pneumatiky, které by vydrželi 5 nebo 6 kol plného nasazení. To by vytvořilo snažší předjíždění a přidalo další strategické možnosti. Mimoto bych uvítal omezení DRS na každý závod, což by nás nutilo do určitých strategii. A superpole s jedním jediným pokusem, to by bylo fantastické. 

Kdybych se nestal závodníkem, tak bych byl...? 
To je něco nad čím jsem nikdy nepřemýšlel. 

To je to co mám rád:  
Motorsport, golf, sportovaní, biatlon. Celkově se dostávat na limit těla. 
  
To je to co nemám rád:
Nesnáším nic nedělat.

Motto mého života: 
Nikdy se nevzdávat.

Můj cíl pro sezónu 2016:
Dostat ze sebe i z auta maximum. 

Má oblíbená trať:
To je dlouhý seznam: Miluji Norisring, který je velmi hrbolatý a není zde místo pro chyby. Navíc je ze úžasná atmosféra. Daytona, jako místo historických 24h, je také vzrušující. Sebring představuje pro pilota spoustu technických výzev. Spa je mnohostranný okruh. Hockenheim je zábavný v jakékoliv zatáčce. Mimoto nabízí mnoho šancí k předjíždění. Když vezmeme prostředí kolem okruhu, tak mám rád Spielberg. A Nurburgring byl vždy jedním z mých oblíbených.

Můj vzor:
Roger Federer, Michael Schumacher

Můj oblíbený sportovec:
Roger Federer, Tiger Woods

Moje oblíbený píseň
Play hard (David Guetta), Dancing in the Dark (Bruce Springsteen)

Moje oblíbená kapela/zpěvák: 
Nickelbeck

Můj oblíbený film: 
Top Gun, Gladiator

Můj oblíbený herec/herečka: 
Scarlett Johansson, Pierce Brosnan, Kiefer Sutherland

Mé oblíbené jídlo: 
Italská kuchyně

Mé oblíbené auto (mimo závodního):
BMW M3 E30, BMW M5, BMW Z8, BMW X6M

Jsem dobrý jezdec, protože: 
To je těžké posoudit. Na tuto otázku by jste se měli zeptat někoho jiného.

zdroj

0 komentářů