24 závodníků - 24 otázek: Lucas Auer

20:08

Loňský nováček letos vyměnil tým ART za berlínský tým Mucke.


Šestkrát popiš sezónu 2015:
Výzva, adrenalin, radost, emoce, týmová práce, rozvoj

Nejhezčí DTM moment  v roce 2015:
Rozhodně mé pole position na Nurburgringu

Moje největší zklamání sezóny 2015: 
To je snadné. Informační kolo v neděli na Hockenheimu, kdy jsem musel odstoupit a nemohl se tak zúčastnit závodu.

Můj osobní vrchol roku 2015 (osobní i pracovní):
Mohl jsem z hobby udělat mé zaměstnání a to v jedné z nejlepších sérii na světě. Nová výzva a bližší spolupráce s Mercedesem mi zajistily spoustu nových kontaktů a pomohly mi získat nové přátelé. 

Co mě zejména naštvalo v roce 2015 (osobně i pracovně):
Opravdu mi vadila 5 sekundová penalizace na Norisringu. Mé auto stálo na roštu moc vepředu a proto jsem dostal penalizaci, která se následně odrazila v závodě. Dojel jsem devátý, nicméně jsem mohl bez penalizace dojet lépe. 

Můj oblíbený DTM kolega: 
Pascal Wehrlein  je jedním z mých nejlepších závodních kamarádů. Máme dlouhou společnou závodní historii. Poprvé jsem se potkali v 8 letech na motokárové trati.

Můj nejvíce vzrušující/nejnapínavější víkend DTM:
Můj domácí závod na Spielbergu. V přívalovém dešti jsem dojel šestý a zajistil si tak nejlepší umístnění v sezóně.

Pro mě největší překvapení sezóny 2015:
Před startem sezóny jsem si byl vědom, jak těsné a tvrdé závodění v DTM je. Ale v prvním závodě jsem pochopil, že závodění v DTM je otázkou života a smrti.
Tyto změny bych rád viděl za sezónu 2016:
Rád bych více závodních víkendů. 

Kdybych se nestal závodníkem, tak bych byl...? 
Pravděpodobně bych zvolil profesi, kde je prodej věcí prioritou. Miluji vyjednávání a komunikaci z očí do očí. 

To je to co mám rád:  
Jsem vášnivý lyžař a rád jím germknödle na horách. 
  
To je to co nemám rád:
Rozhodně nerad vařím, jelikož na to nemám talent. Kromě toho mi pro vaření chybí vášeň. 

Motto mého života: 
Akceptovat nebo to změnit. 

Můj cíl pro sezónu 2016:
Udržet si konzistentní úroveň. A jestliže bych získal pódium, tak by to byl vrchol. 

Má oblíbená trať:
Rozhodně Macau. Maximální rychlost v blízkosti zdí je úžasná. Jestliže můžete přečíst název společnosti na boku pneumatik po kvalifikaci, tak jste byli moc pomalý. 

Můj vzor:
Ayrton Senna

Můj oblíbený sportovec:
Marcel Hirscher (alpské lyžování)

Moje oblíbený píseň
Drake - Started from the bottom 

Moje oblíbená kapela/zpěvák: 
Nemám jednoho

Můj oblíbený film: 
Wall Street: Peníze nikdy nespí

Můj oblíbený herec/herečka: 
Michal Douglas

Mé oblíbené jídlo: 
Vídeňský řízek

Mé oblíbené auto (mimo závodního):
Mercedes G63 AMG 6x6

Jsem dobrý jezdec, protože: 
Mám bojovného ducha a neodpočinu si do té doby, dokud nedosáhnu vrcholu. 

zdroj

0 komentářů