24 závodníků - 24 otázek: Augusot Farfus

14:00

Pátá sezóna pro tohoto brazilce znamená změnu. Poprvé v DTM mění tým a bude jezdit za tým MTEK.

© DTM Media


Šestkrát popiš sezónu 2015:
Výzva. Bitva. Věřit. Společně. Tým. Jednota.

Nejhezčí DTM moment  v roce 2015:
Když BMW získalo celou TOP 7 na Zantvoortu. 

Moje největší zklamání sezóny 2015: 
Nedostatek rychlosti během mokrých závodů a neschopnost bojovat o titul. 

Můj osobní vrchol roku 2015 (osobní i pracovní):
Pole position během 24h Nurburgring bylo něco velmi speciálního. 

Co mě zejména štve (osobně i pracovně):
Lidi bez vlastní osobnosti, kteří jsou falešní místo toho, aby byli spravedlivý a čestní. 

Můj oblíbený DTM kolega:
Maxime Martin

Můj nejvíce vzrušující/nejnapínavější víkend DTM v roce 2015:
Oschesleben. Prostě nemohu zapomenout na to jak jsme s Tomem Blomqvistem získali pro tým RBM první a druhé místo. Bylo to skvělé. 

Pro mě největší překvapení sezóny 2015:

Tyto změny bych rád viděl za sezónu 2016:
Možná návrat měkčích pneumatik - a více mezinárodních závodu by bylo také skvěle. Předvědíme skvělou show, zbatku světa by měla být nabídnuta možnost užívat si to naživo na síti. 

Kdybych se nestal závodníkem, tak bych byl...? 
Možná bych měl vlastní restauraci. 

To je to co mám rád: 

Stát na tom nejvyšším stupni na pódiu. 
 
To je to co nemám rád:
Ztratit závod vlastní chybou. 

Motto mého života: 
Snížit se a go, go, go 

Můj cíl pro sezónu 2016:
Získat velkou trofej na Hockenheimu v říjnu. 

Má oblíbená trať:
Severní smyčka

Můj vzor:
Kdokoliv, kdo tvrdě pacuje a dává do toho vše. 

Můj oblíbený sportovec:
Ayrton Senna

Moje oblíbený píseň
Těžké....Jsem velmi eklektický. 

Moje oblíbená kapela/zpěvák: 
Ještě těžší

Můj oblíbený film: 
Gladitor

Můj oblíbený herec/herečka: 
Tom Hanks

Mé oblíbené jídlo: 
Vše co uvaří má žena Liri. 

Mé oblíbené auto (mimo závodního):
BMW 3.0 CSL

Jsem dobrý jezdec, protože: 
Miluji to co dělám.  


0 komentářů