24 závodníků - 24 otázek: Daniel Juncadella

10:00

Španěl pro letošní u Mercedesu povýšil do týmu HWA a pojede vedle Roberta Wickense.

© DTM Media


Šestkrát popiš sezónu 2015:
Další sezóna budující osobnost v DTM.

Nejhezčí DTM moment  v roce 2015:
Druhý závod na Lausitzringu byl pro mne dobrý závod. 

Moje největší zklamání sezóny 2015: 
Druhý závod na Zantvoortu: po skvělém startu a dobrému výkonu v počátku jsem skončil díky špatnému pitstopu. 

Můj osobní vrchol roku 2015 (osobní i pracovní):
Skončit 3. ne Ironmanovi 70.3 v Budapešti bylo dobré, stejně jako se vrátit do Macau do vozu F3 a v kvalifikace získat první řadu se zničeným výfukem. A vítězství Star and Cars v Mercedes-Benz Aréně na konci roku bylo také fantastické.

Co mě zejména naštvalo v roce 2015 (osobně i pracovně):
To, že jsem nezískal pódium v DTM. 

Můj oblíbený DTM kolega:
Maxi Götz byl skvělý týmový kolega. Zažili jsme spoustu srandy jak na okruhu tak mimo něj. Pokud jde o závodníky u ostatních značek, tak většinou dobře vycházím s Miguelem Molinou - a Augusto Farfus. 

Můj nejvíce vzrušující/nejnapínavější víkend DTM v roce 2015:
Nejspíše víkend na Lausitzringu, kde jsem byl nejlépe umístěným Meredesem - ale stále daleko za Audi. 

Pro mě největší překvapení sezóny 2015:
Návrat do DTM a být velmi rychlý od prvního okamžiku. 

Tyto změny bych rád viděl za sezónu 2016:
Rychlejší motory a měkčí pneumatiky. To by udělalo závodění více napínavé. 

Kdybych se nestal závodníkem, tak bych byl...? 
Triatlonista, Je to sport, který mám rád a jsem v něm vážně dobrý. 

To je to co mám rád:  
 
Adrenaline

To je to co nemám rád:
Ve španělštině tomu říkáme "
Vender Humo" (přeloženo "Chtít prodat kouř"), což ve skutečnosti odkazuje na lidi, kteří mluví nesmysly na určité téma. 

Motto mého života: 
Rozhodnout se, dopustit se, uspět

Můj cíl pro sezónu 2016:
Vyhrát závod

Má oblíbená trať:
Bez pochyb Macau, jednoduše  je to nejzajímavější trať světa. 

Můj vzor:

Javier Gomez Noya, Jan Frodeno, Daniel Ricciardo, Rafael Nadal...a další skvělý atleti

Můj oblíbený sportovec:
Jan Frodeno (triatlon)

Moje oblíbený píseň:
El Gegant del pi

Moje oblíbená kapela/zpěvák: 
Nemám jednoho. Nejsem velký fanoušek kapel. 

Můj oblíbený film: 
Hanebný pancharti od Quentina Tarantina

Můj oblíbený herec/herečka: 
Christopher Waltz

Mé oblíbené jídlo:
Pollo a l’Ast (Španělsko/Katalánsko)

Mé oblíbené auto (mimo závodního):
G65 AMG

Jsem dobrý jezdec, protože: 
Kdybych nebyl, tak bych nemohl odpovídat na tyto otázky. 

0 komentářů