24 závodníků - 24 otázek: Mike Rockenfeller

10:00

Němec nemění tým, týmového kolegu a ani zbarvení vozu. Bude chtít získat titul a připomenout si tak rok 2013.

©  DTM Media


Šestkrát popiš sezónu 2015:
Celkem vzato minulý rok byl plný překvapení. A pokud jde o mne, tak tyto překvapní byli většinou zklamáním. 

Nejhezčí DTM moment  v roce 2015:
Nedělní vítězství v Moskvě. 

Moje největší zklamání sezóny 2015: 
Nebyl žádný velký moment. Celá sezóna byla zklamáním. 

Můj osobní vrchol roku 2015 (osobní i pracovní):
V mém osobním životě nebyl žádný opravdový vrchol. Z pohledu závodníka to bylo vítězství v Moskvě. 

Co mě zejména štve (osobně i pracovně):
Nebyl jsem šťastný z několika změn v pravidlech - zejména váhové penalizace. 

Můj oblíbený DTM kolega:
Augusto Farfus, jsme na stejné vlnové délce.

Můj nejvíce vzrušující/nejnapínavější víkend DTM v roce 2015:
Moskva. V sobotu. Nebyl jsem schopný dát dohromady své jednání, ale v neděli jsem byl najednou získat pole position a hned od začátku vést závod a to až do cíle. 

Pro mě největší překvapení sezóny 2015:
Když Audi nezískalo po tom všem titul. 

Tyto změny bych rád viděl za sezónu 2016:
Měkčí pneumatiky se stejným poklesem jako měli option tyre v roce 2013 a 2014. 

Kdybych se nestal závodníkem, tak bych byl...? 
Mistr automechanik

To je to co mám rád: 

Přesnost
 
To je to co nemám rád:
Nepořádek

Motto mého života: 
Nekonči.  Nepřestávej začínat. 

Můj cíl pro sezónu 2016:
Chci být novým šampionem DTM. 

Má oblíbená trať:
Spa-Francorchamps - trať je perfektní

Můj vzor:

Michael Schumacher

Můj oblíbený sportovec:
Michael Schumacher  

Moje oblíbený píseň
Rolling Stone

Moje oblíbená kapela/zpěvák: 
Hurts

Můj oblíbený film: 
Krvavý diamant

Můj oblíbený herec/herečka: 
Leonardo DiCaprio

Mé oblíbené jídlo: 
Pizza

Mé oblíbené auto (mimo závodního):
Nemám žádné speciální 

Jsem dobrý jezdec, protože: 
Mám spoustu zkušeností.


0 komentářů