24 závodníků - 24 otázek: Christian Vietoris

13:00

Pro letošní rok Němec přechází k týmu Mücke, kde chce najít novou motivaci.

© DTM Media

Šestkrát popiš sezónu 2015:
Vrcholy, pády, přátelé, tým, chyby, jeden tým

Nejhezčí DTM moment  v roce 2015:
Objetí v Rusku těsně před warm-upem - s mým hlavním mechanikem Sergejem - po tom co tým přestavěl celé auto přes noc.
Moje největší zklamání sezóny 2015: 
Kvalifikace na Nürburgringu - opravdu ubohý výkon během obou dní.

Můj osobní vrchol roku 2015 (osobní i pracovní):
Pole position v sobotu na Norisringu. Kromě toho jsem strávil skvělou dovolenou na Maledivách. 

Co mě zejména štve (osobně i pracovně):
Nic speciálního

Můj oblíbený DTM kolega:
Jens Klingman. Ano, on není závodníkem DTM, ale máme spolu skvělý vztah. Také mimo trať. 
Můj nejvíce vzrušující/nejnapínavější víkend DTM v roce 2015:
Sobotní závod na Spielbergu - kde jsem startoval šestý a dojel čtvrtý. 

Pro mě největší překvapení sezóny 2015:
Výsledek sezóny pro Mercedes

Tyto změny bych rád viděl za sezónu 2016:
Měkčí pneumatiky s vysokým opotřebením

Kdybych se nestal závodníkem, tak bych byl...? 
Profesionální golfista. Golf je můj oblíbený sport. 

To je to co mám rád: 
Skvělé jídlo

To je to co nemám rád:
Špinavý hotelový pokoj

Motto mého života: 
Live to live

Můj cíl pro sezónu 2016:
Získat první vítězství pro tým Mücke.

Má oblíbená trať:
Monako. Vy i auto jdete na absolutní limit. Vzrušení je obrovské. 

Můj vzor:
Roger Federer

Můj oblíbený sportovec:
Thiago Alcântara (fotbal)

Moje oblíbený píseň
Beautiful day

Moje oblíbená kapela/zpěvák:
Söhne Mannheims
  
Můj oblíbený film: 
Unesená (Stolen)

Můj oblíbený herec/herečka: 
Matthias Schweighöfer

Mé oblíbené jídlo: 
Steak s hranolkami a pepřovou omáčkou

Mé oblíbené auto (mimo závodního):
G63 AMG

Jsem dobrý jezdec, protože: 
Mě baví zde závodit. 

0 komentářů