24 závodníků - 24 otázek: Jamie Green

11:49

Vloni mu titul utekl a to i přes skvělý začátek sezóny. Letos bude chtít titul získat.

© Audi Sport


Šestkrát popiš sezónu 2015:
Bez komentáře

Nejhezčí DTM moment  v roce 2015:
Pole position na Lausitzringu s náskokem 0,5 sekundy na druhého.

Moje největší zklamání sezóny 2015: 
Selhání převodovky v sobotním závodě na Spielbergu. Držel jsem se ve vedení a po pouhých 3 kolech jsem odstoupil. 

Můj osobní vrchol roku 2015 (osobní i pracovní):
Vyhrát oba závody na Lausitzringu. 

Co mě zejména štve (osobně i pracovně):
Potrat mé manželky v březnu

Můj oblíbený DTM kolega:
Mattias Ekström, je těžké ho porazit

Můj nejvíce vzrušující/nejnapínavější víkend DTM v roce 2015:
Lausitzring, co jiného ?

Pro mě největší překvapení sezóny 2015:
Nic co by mě  překvapilo 

Tyto změny bych rád viděl za sezónu 2016:
Toho je celá řada: Měkčí pneumatiky, 600 koní, žádná přítěž za úspěch, 2 DRS zóny s detekčními body, V kvalifikaci mít vždy povolené DRS (v zónách).

Kdybych se nestal závodníkem, tak bych byl...? 
Fotbalista, zpěvák nebo hudebník. Oni všichni se mohou lépe spojit s publikem než závodníci. 

To je to co mám rád: 
Trávit čas se ženou a dětmi 
 
To je to co nemám rád:
Arogantní lidi 

Motto mého života: 
I mluvím na trati. 

Můj cíl pro sezónu 2016:
Dostat ze sebe to nejlepší a užít si závodění. 

Má oblíbená trať:
Stará verze Barcelonského okruhu (bez
mickey mouse šikany!). Rychlá a plynoucí, ale stále dobré šance na předjíždění. 

Můj vzor:
Valentino Rossi 

Můj oblíbený sportovec:
Bradley Wiggins (cyklistika)

Moje oblíbený píseň
Sweet Lovin’ (Sigala)

Moje oblíbená kapela/zpěvák:
Pharrell Williams

Můj oblíbený film: 
Ženy sobě

Můj oblíbený herec/herečka: 
Vince Vaughn

Mé oblíbené jídlo: 
Losos, dušená zelenina a sladké brambory od manželky

Mé oblíbené auto (mimo závodního):
Audi RS6, směšně rychlé a mohu tam snadno dostat mé kolo, golfové hole nebo rodinu. 
                                 
Jsem dobrý jezdec, protože: 
Já nevím, je to v mé krvi.  

0 komentářů